Ilustrační foto

.NET/Typescript/Javascript Developer

.NET/Typescript/Javascript Developer

Do týmu, který se zabývá vývojem webových aplikací, hledáme vývojáře se zájmem o moderní principy a technologie.

V HK je pozice vhodná spíše pro zkušenější vývojáře. V Olomouci a Ostravě i pro absolventy, kterým nechybí nadšení a mají zkušenost se zajímavým projektem (i školním).

Backend našich projektů je C# .NET s použitím Command Query Responsibility Segregation principu, změnových eventů a objektové databáze BTDB (open source). Frontend je single page aplikace využívající Virtual DOM (open source knihovna Bobril,   inspirováno Reactem). GUI skládáme z komponent kompletně psaných v Typescriptu. Píšeme přehledný a testovatelný kód.

Na specifikaci chování máme podklady od User Experience oddělení, přesto u nás pozice vývojáře neznamená pouhého kodéra. Hledáme lidi, které baví přemýšlet o tom, jaký problém řeší a pro koho je funkcionalita určena. Naše práce vyžaduje schopnost stanovit priority a zajistit vyřešení problému tak aby byl zákazník spokojený.

Máme kolegy v zahraničí a je pro to důležitá znalost AJ minimálně na úrovni technické specifikace. Jazykové dovednosti je možné rozvíjet v rámci firemních benefitů.


Odpovědět

JavaScript Developer

JavaScript Developer

Do vývojářského týmu v Hradci Králové, OlomouciOstravě hledáme nové kolegy/kolegyně na pozici JavaScript Developer

V HK je pozice vhodná spíše pro zkušenější vývojáře. V Olomouci a Ostravě i pro absolventy, kterým nechybí nadšení a mají zkušenost se zajímavým projektem (i školním).

Co by vás na této pozici čekalo:

  • vývoj frontend webových aplikací založených na JavaScriptu
  • příležitostný vývoj backend aplikací založených na JVM (Java Virtual Machine)

A jak si vás představujeme my:

  • máte dobrou znalost Javascript, a znalostí TypeScript si u nás pozici ještě vylepšíte 
  • znáte HTML (ideálně HTML5), CSS
  • přivítáme znalost principů reaktivního programování
  • znalost Java EE bude výhodou
  • jste nadšenec do nových technologií
  • ceníme si samostatnosti a zodpovědnosti
  • domluvíte se anglicky nebo zvládáte AJ minimálně na úrovni technické specifikace
  • máte relevantní praxi nebo nás přesvědčíte nějakým svým projektem
  • hledáme vývojáře, nikoliv kodéry

Odpovědět

Grafik/Visual Designer

Grafik/Visual Designer

Pro naši vývojovou pobočku v Olomouci hledáme do týmu jednoho grafika/grafičku - Visual Designera, který/á by měl/a na starost návrhy designu stávajících nebo nových webových a desktopových aplikací, návrhy designu prototypů a aplikací pro mobilní platformy. Další náplní práce by byla tvorba jednotného vzhledu řady GMC produktů, dokumentace a vizuálního stylu společnosti GMC.

Požadavky:

  • schopnost vytvářet digitální design na profesionální úrovni (uchazeč předloží portfolio-ukázky digitálního designu)
  • pokročilá zkušenost s designem webu
  • zkušenosti s tvorbou grafiky mobilních zařízení - aplikace i responsive/dynamic design
  • komplexní znalost práce s Adobe produkty - Photoshop, Illustrator, InDesign
  • základní odborná znalost AJ (limited working proficiency)
  • smysl pro detail a schopnost reagovat na změny
  • týmový hráč

Výhodou:

  • povědomí o User Experience Designu
  • orientace v HTML a CSS

Odpovědět

Developer mobilních aplikací

Developer mobilních aplikací

Do vývojářského týmu v Olomouci hledáme nové kolegy/kolegyně na pozici vývojář mobilních aplikací. Pozice je vhodná pro zkušenější vývojáře i pro absolventy, kterým nechybí nadšení a mají zkušenost s mobilním vývojem pro platformu Android nebo iOS.

Náplň práce:

  • vývoj nativních aplikací pro platformy iOS nebo Android
  • vývoj multiplatformních mobilních aplikací v Xamarin
  • vývoj a údržba backend serveru v C#
  • vývoj agilní formou (SCRUM, LEAN)

Požadavky:

  • zkušenosti v oblasti vývoje pro mobilní zařízení
  • dobrá znalost jedné z platforem iOS/Android
  • doplňková znalost druhé platformy
  • zkušenosti s vývojem server-client aplikací
  • ochota a schopnost učit se novým technologiím 
  • samostatnost, odpovědnost 
  • technická AJ

Odpovědět

C++ Developer

C++ Developer

Posilujeme vývojový tým v Hradci Králové, který se věnuje vývoji našeho klíčového produktu Inspire Designer.

Náplň práce:

  • vývoj a maintenance našeho klíčové produktu Inspire Designer v jazyce C++ 
  • údržba stávajícího produktu a aplikací a fixování chyb 
  • spolupráce a podpora SW consultantům (Technical Support) při řešení obtížnějších požadavků ze strany zákazníků 
  • do budoucna práce na projektech v prostředí C# . Net, JavaScript/TypeScript, Java

Požadavky:

  • velmi dobrá znalost jazyka C++ a STL
  • výhodou základní znalost HTML, CSS, .NET, JavaScript, TypeScript
  • ochotu a schopnost učit se novým technologiím
  • samostatnost, odpovědnost 
  • komunikativní znalost AJ
  • praxe v oboru 2 roky nebo přesvědčivý projekt

Odpovědět

Software Test Engineer

Software Test Engineer

Do naších vývojových týmů v Olomouci, Ostravě a Hradci Králové hledáme kandidáty/ky na pozici Tester.

Náplň práce:

  • funkcionální a nefunkcionální (výkonnostní a zátěžové) testování aplikací
  • analýza funkčnosti vyvíjených aplikací
  • tvorba testovacích scénářů a testovacích dat
  • návrh a automatizace testů
  • reportování o stavu testování
  • komunikace v rámci vývojové skupiny

Požadavky:

  • základy programování v jazyce Javascpript, .NET, C#
  • znalost práce s OS Windows, znalost OS Linux výhodou
  • zkušenosti s automatickým testováním výhodou
  • základní znalost SQL jazyka
  • základní uživatelská znalost práce s databázemi (ORACLE, MS SQL nebo DB2)
  • anglický jazyk minimálně na úrovni porozumění psanému textu
  • základy sítí a TCP/IP
  • smysl pro týmovou práci a zaujetí pro kvalitu
  • pracovní zkušenosti na obdobné pozici výhodou
  • zájem o testování a rozvíjení se v této oblasti

Odpovědět

Cloud Operation Engineer

Cloud Operation Engineer

Do týmu Technické podpory, kde pomocí špičkových aplikací poskytujeme technickou podporu pro implementovaná GMC softwarová řešení našim zákazníkům po celém světě, hledáme kandidáta/kandidátku na pozici Cloud Operation Engineer, který do GMC přinese know-how o DevOps a jeho nasazení.

Náplň práce:

  • operativní řízení cloudové služby
  • úzká spolupráce s oddělením vývoje a marketing managementu (například při hodnocení externích partnerů cloudových služeb dle daných kritérií)
  • podíl na rozvoji cloudových služeb a formalizace jejich řízení (nastavení metrik, pracovních instrukcí)
  • nastavování a koordinace požadavků na bezpečnost, dostupnost a spolehlivost cloudových služeb

Požadavky:

  • zkušenost s běžným provozem a řízením cloudové služby ve firmě (know-how) – DevOps koncept
  • široká znalost informačních (cloudových) technologií, zejména cloudových a souvisejících problematik (MS Azure, databáze, web technologie, sítě, bezpečnost, ... )
  • výborná znalost anglického jazyka slovem i písmem (B2/C1)
  • výborné komunikační dovednosti
  • samostatnost, analytický přístup, orientace v prioritách

Odpovědět

Solution Architect

Solution Architect

GMC solution architect úzce spolupracuje s obchodními pobočkami GMC a se zákazníky po celém světě (Severní Amerika, Evropa, Asie, Austrálie). Podílí se na plánování, a návrhu řešení, poskytuje podporu implementačním teamům a zákazníkům.

Díky svým expertním znalostem GMC Inspire produktů poskytuje našim zákazníkům poradenství v oblasti Customer Communication Managementu za účelem dosažení jejich obchodních cílů.

Aktuálně nabízíme volnou pozici v týmu Professional Services v Hradci Králové.

Náplň práce:

  • analýza požadavků zákazníka
  • funkční a technická specifikace
  • návrh řešení postavených na produktech GMC Inspire
  • technické vedení projektů
  • služební cesty v rozsahu několika dní až týdnů
  • komunikace se zákazníky a kolegy z lokálních poboček (převážně v angličtině)

Požadavky:

  • všeobecná znalost informačních technologií (databáze, operační systémy, algoritmizace, základní znalost aplikačních serverů a bezpečnosti)
  • znalosti standardů v návrhu Enterprise Architecture (výhodou certifikace TOGAF nebo podobné)
  • zkušenosti s návrhem a implementací informačních systémů min. 4 roky
  • zájem o nové technologie a osobní rozvoj
  • flexibilita a ochota cestovat do zahraničí
  • pokročilá znalost anglického jazyka slovem i písmem (minimální úroveň B2)
  • komunikační a prezentační dovednosti
  • analytické myšlení
  • samostatnost

Odpovědět

Professional Services Analyst

Professional Services Analyst

Pro naši pobočku v Hradci Králové hledáme do týmu Global Services nového kolegu na pozici Professional Services Analyst.

Náplň práce:

 Professional Services Analyst úzce spolupracuje s lokálními pobočkami a vytváří technické podklady pro efektivnější nasazení GMC produktů. Analyzyje řešení dodané zákazníkům a dokumentuje jejich vybrané částí, které zbytek organizace může znovu využít na dalších projektech. Také validuje technické vstupy lokálních poboček v naší znalostní bázi. Své znalosti získané v rámci analýzy aplikuje při vývoji a správě interních řešení podporujících celou organizaci.

 

·         analýza řešení dodáných našim zákazníkům

·         vytváření technické a funkční dokumentace vybraných částí řešení

·         revize a testování vstupů lokálních poboček sdílených v naší znalostní databázi

·         spolupráce na standardizaci nasazení, návrhů a implementaci našich produktů

·         dokumentace a testování integrace s externími systémy

·         implementace interních řešení podporující organizaci Professional Services

Požadavky:

  • všeobecná znalost informačních technologií (databáze, operační systémy, algoritmizace, základní znalost aplikačních serverů a bezpečnosti)
  • praxe v IT oblasti (i účast na přesvědčivém školním projetu)
  • zájem o nové technologie a osobní rozvoj
  • pokročilá znalost anglického jazyka slovem i písmem (minimální úroveň B2)
  • analytické myšlení
  • samostatnost
  • základy programování výhodou

Odpovědět

HR Director

HR Director

Do našeho HR týmu hledáme zkušeného profesionála, který celý tým povede a bude společně s námi pracovat na tom, abychom i pro další roky zůstali nejlepším a nejžádanějším zaměstnavatelem regionu a obhájili titul Best Employers pro firmy s nejvíce motivovanými zaměstnanci. Pozici obsazujeme v Hradci Králové.

Co to hlavně obnáší?

  • Sestavování HR rozpočtu a plánů
  • Zastřešení všech HR oblastí - nábor, employer branding, vzdělávání, zaměstnanecké vztahy, performance management, talent management, odměňování, benefity atd.
  • Vedení tříčlenného HR týmu (HK/OC)
  • Podílení se na mezinárodních HR projektech, které podporují business cíle celého GMC
  • A taky nějakou tu papírovou i elektronickou personální administrativu, statistiky a práci se SAPem - HRIS

Koho hledáme?

  • Seniorního ejčáristu a manažera (5 let relevantní praxe)
  • Člověka se zkušeností z IT firmy, vývoje nebo podobného businessu
  • Člověka se zkušeností ze středně velké společnosti (150 – 500 zaměstnanců)
  • Výkonného personalistu, nejen manažera
  • Člověka s otevřenou myslí, selským rozumem a schopností obhájit své názory a postoje
  • Silnou osobnost s partnerským a pozitivním přístupem
  • Proaktivního a spolehlivého kolegu, týmového hráče
  • Anglicky hovořícího člověka (B2/C1) – částečně bude reportovat přímo VP of HR of GMC a bude se podílet na mezinárodních HR projektech

Čím si u nás , ,uděláte oko“?

  • Pokud máte zkušenost s rozvojovou fází společnosti
  • Pokud máte přirozenou autoritu, a přesto s vámi lidé rádi cokoli konzultují
  • Pokud si dovedete udržet nadhled a umíte vidět věci z širší perspektivy
  • Pokud ovládáte HR modul SAP

Odpovědět

UX Designer

UX Designer

Pro naši vývojovou pobočku v Hradci Králové a Olomouci hledáme do týmu nového kolegu na pozici UX Designer.

Náplň práce

  • navrhování User experience GMC softwaru ve spolupráci s vývojovými týmy, projektovými manažery a zákazníky
  • evangelizace User experience design principles projektovým vlastníkům
  • prototypování aplikací včetně těch mobilních
  • příprava a vedení uživatelských testů
  • výzkum a analýza potřeb uživatelů

Požadavky:

  • vášeň pro UX
  • skvělé komunikační a vyjednávací schopnosti
  • znalost interface design patterns, testování a user research 
  • komunikativní znalost AJ (B2)
  • schopnost vytvářet digitální design výhodou

 


Odpovědět

IT Trainer

IT Trainer

Trenéři z oddělení Training Center disponují nejobsáhlejšími znalostmi GMC produktů, které předávají dál našim zákazníkům a zaměstnancům formou klasických školení a e-learningových kurzů. 

Do tohoto týmu hledáme 1-2 nové trenéry do pobočky v Hradci Králové. Pozice je vhodná pro absolventy.

Náplň práce:

  • poskytování školení pro zákazníky a GMC zaměstnance po celém světě
  • tvorba e-learningových kurzů na GMC software
  • úzká spolupráce s vývojovými týmy na tvorbě tréninkových materiálů
  • instalace a správa demonstračních řešení
  • tvorba a oprava certifikačních řešení

Požadavky:

  • výborná znalost anglického jazyka (B2/C1)
  • všeobecná znalost informačních technologií (databáze, operační systémy, algoritmizace, základní znalost aplikačních serverů a bezpečnosti)
  • nadšení pro nové technologie
  • skvělé prezentační a komunikační dovednosti
  • samostatnost a ochota cestovat
  • základy programování výhodou
  • zkušenosti s tvorbou e-learningových kurzů výhodou
  • znalost němčiny nebo španělštiny výhodou


Odpovědět

Technical Writer

Technical Writer

GMC is looking for a new technical writer for our office in Olomouc.

Responsibilities:

Technical writers have the following responsibilities assigned to them:

  • Follow development progress and describe all new features in documentation
  • Plan work on an assigned software product
  • Determine the scope of documentation for the assigned product
  • Consultation with Developers and Product Managers in order to provide required and correct content.
  • Create release notes, installation guides and other manuals as required
  • Consultation with Documentation Team Leader and Proof Reader in order to achieve high quality.
  • Consultation with Distribution Coordinator in order to meet deadlines.
  • Maintain a high quality in all of their written material.

Requirements:

The requirements to become a Technical Writer in GMC are as follows:

  • Fluent in English,
  • Excellent and proven writing skills
  • Information Technology background and competency
  • University degree level of education
  • German language is a bonus

Odpovědět

Software Consultant

Software Consultant

GMC softwarový konzultant úzce spolupracuje s obchodními pobočkami GMC a se zákazníky po celém světě (nejčastěji Severní Amerika a Evropa). Podílí se na plánování, implementaci, testování a dokumentaci navrženého řešení, poskytuje podporu uživatelů a jejich zaškolení.

Díky svým expertním znalostem GMC Inspire produktů poskytuje našim zákazníkům poradenství v oblasti Customer Communication Managementu za účelem dosažení jejich obchodních cílů.

Aktuálně nabízíme volnou pozici v týmu Professional Services v Hradci Králové.

Náplň práce:

  • analýza požadavků zákazníka
  • funkční a technická specifikace
  • implementace, konfigurace a integrace aplikací GMC a produktů třetích stran
  • testování a dokumentace dodaného řešení
  • podpora koncových uživatelů, zaškolení a předání projektu zákazníkovi
  • technické vedení projektů
  • služební cesty v rozsahu několika dní až měsíců
  • komunikace se zákazníky a kolegy z lokálních poboček (převážně v angličtině)

Požadavky:

  • všeobecná znalost informačních technologií (databáze, operační systémy, algoritmizace, základní znalost aplikačních serverů a bezpečnosti)
  • praxe v IT oblasti (i účast na přesvědčivém školním projetu)
  • zájem o nové technologie a osobní rozvoj
  • flexibilita a ochota cestovat do zahraničí i na delší časové úseky
  • pokročilá znalost anglického jazyka slovem i písmem (minimální úroveň B2)
  • komunikační a prezentační dovednosti
  • analytické myšlení
  • samostatnost

Odpovědět

Customer Support Consultant s AJ/ŠJ

Customer Support Consultant s AJ/ŠJ

Do týmu Zákaznické podpory hledáme vhodného kandidáta/kandidátku na pozici Customer Support Consultant. Jsme v každodenním kontaktu s našimi zákazníky po celém světě, proto hledáme jazykově vybaveného člověka (angličtina je u nás samozřejmostí, dále uvítáme znalost španělštiny). Společně se špičkovými aplikacemi jim poskytujeme i výjimečnou technickou podporu pro implementovaná softwarová řešení.

Pozici obsazujeme pro pracoviště v Hradci Králové.

Náplň práce:

  • poskytování technické podpory koncovým zákazníkům i kolegům z obchodních poboček
  • analýza, pochopení a ověření reportovaných incidentů/požadavků
  • návrh technického řešení, zpracování podkladů pro vývojový tým k následné implementaci oprav
  • koordinace kroků, které vedou k rychlému vyřešení a spokojenosti zákazníků
  • každodenní komunikace v cizím jazyce psanou i mluvenou formou (helpdesk system, skype, telefon,  email, nástroje vzdálené správy aplikací)          

Požadavky:

  • zkušenosti s jednáním se zákazníky
  • výborné komunikační dovednosti
  • výborná znalost anglického jazyka (B2/C1)
  • výborná znalost španělského jazyka slovem i písmem (B2/C1) velkou výhodou
  • široká znalost informačních technologií (operační systémy, databáze, web technologie, sítě, bezpečnost, ...)
  • samostatnost, umění prioritizace
  • chtít a umět se učit nové věci

Odpovědět

Customer Support Consultant s AJ/NJ

Customer Support Consultant s AJ/NJ

Do týmu Zákaznické podpory hledáme vhodného kandidáta/kandidátku na pozici Customer Support Consultant. Jsme v každodenním kontaktu s našimi zákazníky po celém světě, proto hledáme jazykově vybaveného člověka (angličtina je u nás samozřejmostí, dále uvítáme znalost němčiny). Společně se špičkovými aplikacemi jim poskytujeme i výjimečnou technickou podporu pro implementovaná softwarová řešení.

Pozici obsazujeme pro pracoviště v Hradci Králové.

  • poskytování technické podpory koncovým zákazníkům i kolegům z obchodních poboček
  • analýza, pochopení a ověření reportovaných incidentů/požadavků
  • návrh technického řešení, zpracování podkladů pro vývojový tým k následné implementaci oprav
  • koordinace kroků, které vedou k rychlému vyřešení a spokojenosti zákazníků
  • každodenní komunikace v cizím jazyce psanou i mluvenou formou (helpdesk system, skype, telefon,  email, nástroje vzdálené správy aplikací)       

  • zkušenosti s jednáním se zákazníky
  • výborné komunikační dovednosti
  • výborná znalost anglického jazyka (B2/C1)
  • výborná znalost německého jazyka slovem i písmem (B2/C1) velkou výhodou
  • široká znalost informačních technologií (operační systémy, databáze, web technologie, sítě, bezpečnost, ...)
  • samostatnost, umění prioritizace
  • chtít a umět se učit nové věci

Odpovědět

Quality Engineer

Quality Engineer

Pro naši vývojovou pobočku v Hradci Králové hledáme do týmu Quality Engineering člověka, který bude zodpovědný za zlepšování systému řízení kvality a bude provádět interní audity.

Náplň práce:

  • zodpovědnost za udržování, zlepšování systému a přezkum řízení kvality
  • provádění interních auditů dle CMMI a ISO 9001
  • modelování procesů a jejich úpravy
  • připomínkování řídících dokumentů

Požadavky:

  • zkušenosti s kvalitou (normy)
  • VŠ technického směru
  • základy statistiky
  • analytické a abstraktní myšlení
  • pokročilá angličtina (B2/C1)
  • MS Office
  • týmový hráč
  • samostatnost
  • znalost IT prostředí výhodou (postupy vývoje software)
  • zkušenosti s QMS výhodou nikoliv podmínkou
  • znalost metod kvality (Cause Effect atd.) je výhodou

Odpovědět

Office Manager

Office Manager

Do týmu Backoffice hledáme zkušenou office manažerku. Pozici obsazujeme v Hradci Králové.

Náplň práce:

  • zajištění bezproblémového chodu kanceláří ve 2 budovách s 200+ zaměstnanci
  • komunikace s dodavateli a správou budovy
  • organizace a péče o zahraniční a tuzemské návštěvy
  • organizace firemních a teambuildingových akcí pro 300+ zaměstnanců
  • objednávání letenek, ubytování,  kancelářských potřeb, občerstvení a drobného vybavení
  • administrativní podpora společnosti
  • proaktivní podpora zaměstnanců společnosti
  • spolupráce s office teamy mateřské / sesterských společností ohledně větších projektů
  • ad hoc úkoly

Požadavky:

  • zkušenost na obdobné pozici alespoň 3 roky
  • zkušenost z nadnárodní / multikulturní společnosti
  • samostatnost, pružnost (rychlá reakce na změny)
  • dobré komunikační dovednosti
  • časová flexibilita, ochota (občas) cestovat
  • dobrá znalost MS Office
  • angličtina B2
  • řidičský průkaz sk. B

Vzhledem k velkému množství reakcí na tuto pozici, budeme kontaktovat pouze uchazeče, kteří splňují požadavky dané pozice a budou tak pozváni na osobní setkání. Děkujeme za pochopení.


Odpovědět
Nenašli jste tu pravou pozici pro Vás?
I přesto nám můžete zaslat životopis a my Vás budeme kontaktovat.

Poslat životopis