Ilustrační foto

JavaScript developer

JavaScript developer

Do vývojářského týmu v Hradci Králové, OlomouciOstravě hledáme nové kolegy/kolegyně na pozici JavaScript Developer. Pozice je vhodná pro zkušenější vývojáře i pro absolventy, kterým nechybí nadšení a mají zkušenost se zajímavým projektem (i školní).

Náplň práce:

  • vývoj frontend webových aplikací založených na JavaScriptu
  • příležitostný vývoj backend aplikací založených na JVM (Java Virtual Machine)

Požadavky:

  • dobrá znalost Javascript, znalost TypeScript je velkou výhodou
  • znalost HTML (ideálně HTML5), CSS
  • znalost principů reaktivního programování je výhodou
  • znalost Java EE výhodou
  • ochota a schopnost učit se novým technologiím 
  • samostatnost, odpovědnost 
  • technická AJ
  • praxe v oboru 2 roky nebo přesvědčivý projekt
  • hledáme vývojáře, nikoliv kodéry!

Odpovědět

Java developer

Java developer

Do vývojářského týmu v Hradci Králové, Olomouci a Ostravě hledáme nové kolegy/kolegyně na pozici Java Developer. Pozice je vhodná pro zkušenější vývojáře i pro absolventy, kterým nechybí nadšení a mají zkušenost se zajímavým projektem (i školní).

Náplň práce:

  • vývoj JAVA aplikací
  • vývoj agilní formou (SCRUM, LEAN)
  • podílení se na návrhu řešení a architektury
  • podpora SW konsultantů při řešení komplexních zákaznických požadavků

Požadavky:

  • ochotu,   schopnost a potřebu učit se novým technologiím
  • vyrovnaná přátelská osobnost
  • analytické a koncepční myšlení
  • znalost jazyka Java a platforem Java SE, Java EE (Spring, Maven, JSP, Hibernate …)
  • velmi dobrá znalost principů OOP
  • praxe min. 1 rok s vývojem projektů
  • technická znalost AJ
  • výhodou je zkušenost s aplikačními, webovými a databázovými servery
  • znalost javascriptu výhodou
  • výhodou je i aktivní zájem o cleancode, java community, atd.

Odpovědět

.NET/Typescript/Javascript developer

.NET/Typescript/Javascript developer

Do týmu, který se zabývá vývojem webových aplikací, hledáme vývojáře se zájmem o moderní principy a technologie. Backend našich projektů je C# .NET s použitím Command Query Responsibility Segregation principu, změnových eventů a objektové databáze BTDB (open source). Frontend je single page aplikace využívající Virtual DOM (open source knihovna Bobril,   inspirováno Reactem). GUI skládáme z komponent kompletně psaných v Typescriptu. Píšeme přehledný a testovatelný kód.

Na specifikaci chování máme podklady od User Experience oddělení, přesto u nás pozice vývojáře neznamená pouhého kodéra. Hledáme lidi, které baví přemýšlet o tom, jaký problém řeší a pro koho je funkcionalita určena. Naše práce vyžaduje schopnost stanovit priority a zajistit vyřešení problému tak aby byl zákazník spokojený.

Máme kolegy v zahraničí a je pro to důležitá znalost AJ minimálně na úrovni technické specifikace. Jazykové dovednosti je možné rozvíjet v rámci firemních benefitů.

Cíle našeho týmu jsou náročné, hledáme proto lidi s nasazením a vášní, kteří chtějí vyniknout. Motivací pro nás je práce na zajímavých projektech se skvělými lidmi. Odměnou je stabilní a přesto dynamické prostředí, vřelá firemní kultura a benefity.

Pozici obsazujeme v Hradci Králové, Olomouci a Ostravě.


Odpovědět

C++ developer

C++ developer

Posilujeme vývojový tým v Hradci Králové, který se věnuje vývoji našeho klíčového produktu Inspire Designer.

Náplň práce:

  • vývoj a maintenance našeho klíčové produktu Inspire Designer v jazyce C++ 
  • údržba stávajícího produktu a aplikací a fixování chyb 
  • spolupráce a podpora SW consultantům (Technical Support) při řešení obtížnějších požadavků ze strany zákazníků 
  • do budoucna prace na projektech v prostredi C# a . Net, JavaScript/TypeScript, Java

Požadavky:

  • velmi dobrá znalost jazyka C++ a STL
  • výhodou základní znalost HTML, CSS, .NET, JavaScript, TypeScript
  • ochotu a schopnost učit se novým technologiím
  • samostatnost, odpovědnost 
  • komunikativní znalost AJ
  • praxe v oboru 2 roky nebo přesvědčivý projekt

Odpovědět

Grafik/Visual Designer

Grafik/Visual Designer

Pro naši vývojovou pobočku v Hradci Králové hledáme do týmu jednoho grafika/grafičku - Visual Designera, který/á by měl/a na starost návrhy designu stávajících nebo nových webových a desktopových aplikací, návrhy designu prototypů a aplikací pro mobilní platformy. Další náplní práce by byla tvorba jednotného vzhledu řady GMC produktů, dokumentace a vizuálního stylu společnosti GMC.

Požadavky:

  • schopnost vytvářet digitální design na profesionální úrovni (uchazeč předloží portfolio-ukázky digitálního designu)
  • pokročilá zkušenost s designem webu
  • komplexní znalost práce s Adobe produkty - Photoshop, Illustrator, InDesign
  • základní odborná znalost AJ (limited working proficiency)
  • smysl pro detail a schopnost reagovat na změny
  • týmový hráč

Výhodou:

  • povědomí o User Experience Designu
  • zkušenosti s tvorbou grafiky mobilních zařízení - aplikace i responsive/dynamic design
  • orientace v HTML a CSS

Odpovědět

Customer Support Consultant s AJ/ŠJ

Customer Support Consultant s AJ/ŠJ

Do týmu Zákaznické podpory hledáme vhodného kandidáta/kandidátku na pozici Customer Support Consultant. Jsme v každodenním kontaktu s našimi zákazníky po celém světě, proto hledáme jazykově vybaveného člověka (angličtina je u nás samozřejmostí, dále uvítáme znalost španělštiny). Společně se špičkovými aplikacemi jim poskytujeme i výjimečnou technickou podporu pro implementovaná softwarová řešení.

Pozici obsazujeme pro pracoviště v Hradci Králové.

Náplň práce:

  • poskytování technické podpory koncovým zákazníkům i kolegům z obchodních poboček
  • analýza, pochopení a ověření reportovaných incidentů/požadavků
  • návrh technického řešení, zpracování podkladů pro vývojový tým k následné implementaci oprav
  • koordinace kroků, které vedou k rychlému vyřešení a spokojenosti zákazníků
  • každodenní komunikace v cizím jazyce psanou i mluvenou formou (helpdesk system, skype, telefon,  email, nástroje vzdálené správy aplikací)          

Požadavky:

  • zkušenosti s jednáním se zákazníky
  • výborné komunikační dovednosti
  • výborná znalost anglického jazyka (B2/C1)
  • výborná znalost španělského jazyka slovem i písmem (B2/C1) velkou výhodou
  • široká znalost informačních technologií (operační systémy, databáze, web technologie, sítě, bezpečnost, ...)
  • samostatnost, umění prioritizace
  • chtít a umět se učit nové věci

Odpovědět

IT Trainer

IT Trainer

Trenéři z oddělení Training Center disponují nejobsáhlejšími znalostmi GMC produktů, které předávají dál našim zákazníkům a zaměstnancům formou klasických školení a e-learningových kurzů. 

Do tohoto týmu hledáme 1-2 nové trenéry do pobočky v Hradci Králové.

Náplň práce:

  • poskytování školení pro zákazníky a GMC zaměstnance po celém světě
  • tvorba e-learningových kurzů na GMC software
  • úzká spolupráce s vývojovými týmy na tvorbě tréninkových materiálů
  • instalace a správa demonstračních řešení
  • tvorba a oprava certifikačních řešení

Požadavky:

  • výborná znalost anglického jazyka (B2/C1)
  • všeobecná znalost informačních technologií (databáze, operační systémy, algoritmizace, základní znalost aplikačních serverů a bezpečnosti)
  • nadšení pro nové technologie
  • skvělé prezentační a komunikační dovednosti
  • samostatnost a ochota cestovat
  • základy programování výhodou
  • zkušenosti s tvorbou e-learningových kurzů výhodou
  • znalost němčiny nebo španělštiny výhodou


Odpovědět

Softwarový konzultant

Softwarový konzultant

GMC softwarový konzultant úzce spolupracuje s obchodními pobočkami GMC a se zákazníky po celém světě (nejčastěji Severní Amerika a Evropa). Podílí se na plánování, implementaci, testování a dokumentaci navrženého řešení, poskytuje podporu uživatelů a jejich zaškolení.

Díky svým expertním znalostem GMC Inspire produktů poskytuje našim zákazníkům poradenství v oblasti Customer Communication Managementu za účelem dosažení jejich obchodních cílů.

Aktuálně nabízíme volnou pozici v týmu Professional Services v Hradci Králové.

Náplň práce:

  • analýza požadavků zákazníka
  • funkční a technická specifikace
  • implementace, konfigurace a integrace aplikací GMC a produktů třetích stran
  • testování a dokumentace dodaného řešení
  • podpora koncových uživatelů, zaškolení a předání projektu zákazníkovi
  • technické vedení projektů
  • služební cesty v rozsahu několika dní až měsíců
  • komunikace se zákazníky a kolegy z lokálních poboček (převážně v angličtině)

Požadavky:

  • všeobecná znalost informačních technologií (databáze, operační systémy, algoritmizace, základní znalost aplikačních serverů a bezpečnosti)
  • praxe v IT oblasti (i účast na přesvědčivém školním projetu)
  • zájem o nové technologie a osobní rozvoj
  • flexibilita a ochota cestovat do zahraničí i na delší časové úseky
  • pokročilá znalost anglického jazyka slovem i písmem (minimální úroveň B2)
  • komunikační a prezentační dovednosti
  • analytické myšlení
  • samostatnost

Odpovědět

Proofreader/Language Coach (English Native Speaker)

Proofreader/Language Coach (English Native Speaker)

An exciting opportunity to build a career within GMC’s Documentation Team – based in the R&D center in Hradec Králové. Your main responsibilities will be to proofread technical documentation, written in (U. S.) English, and to provide feedback to a team of experienced technical writers. Over time you will have the opportunity to expand your role: writing technical documents and teaching an English exam preparation class (our aim is for all non-native English speakers in the Documentation Team to gain the prestigious Cambridge Proficiency in English certificate).

Responsibilities:

  • Proofreading user manuals, tutorials and other software guides in (US) English
  • Ensuring the documentation is concise, logical and adheres to style guides
  • Using the approval process to provide feedback to technical writers
  • Communicating with technical writers, training professionals, developers and testers
  • Developing your understanding of key pieces of GMC software by completing internal training

Potential Responsibilities:

  • Producing and expanding technical documents
  • Teaching a Cambridge Proficiency in English exam preparation class

Requirements:

Essential Skills and Qualities:

  • A native English speaker with a thorough knowledge of grammar
  • IT experience (advanced-user level)
  • A conscientious approach, independent thinking

Desirable Skills and Qualities:

  • Professional writing experience
  • A degree in a related field such as IT or English
  • TEFL (Teaching English as a Foreign Language) certificate or similar

Odpovědět

Application Security Analyst

Application Security Analyst

Do pobočky v Hradci Králové hledáme kandidáta na nově otevřenou pozici Application Security Analyst.

Primární činnosti:

Pentesty webových aplikací

  • plánování, příprava a realizace interních testů – příprava aplikace a dat + pomoc týmům s interpretací nálezů
  • plánování a příprava externích testů – komunikace s partnery a interními týmy

Konzultační a analytické činnosti v aplikační bezpečnosti

  • v budoucnu zapojení do SAMM - design review, threat assessment

Požadavky:

  • reference jako pentester nebo certifikát výhodou

  • povědomí o TCP/IP protokolech se zaměřením na HTTP protokol

  • OS linux – základní administrace

  • znalost Kali linuxu a nástrojů pro testování webových aplikací výhodou

  • zkušenost s testováním podle OWASP Testing Guide

  • programovací zkušenost python, BASH nebo jiný jazyk (úroveň napsat krátký skript)

  • organizační schopnosti, samostatnost

  • angličtina na úrovni B2/C1


Odpovědět

UX Designer

UX Designer

Pro naši vývojovou pobočku v Hradci Králové a Olomouci hledáme do týmu nového kolegu na pozici UX Designer.

Náplň práce

  • navrhování User experience GMC softwaru ve spolupráci s vývojovými týmy, projektovými manažery a zákazníky
  • evangelizace User experience design principles projektovým vlastníkům
  • prototypování aplikací včetně těch mobilních
  • příprava a vedení uživatelských testů
  • výzkum a analýza potřeb uživatelů

Požadavky:

  • vášeň pro UX
  • skvělé komunikační a vyjednávací schopnosti
  • znalost interface design patterns, testování a user research 
  • komunikativní znalost AJ (B2)
  • schopnost vytvářet digitální design výhodou

 


Odpovědět

Tester webových aplikací

Tester webových aplikací

Do naší vývojové pobočky v Olomouci a Hradci Králové hledáme kandidáty/ky na pozici Tester webových aplikací.

Náplň práce:

  • funkcionální a nefunkcionální (výkonnostní a zátěžové) testování aplikací
  • analýza funkčnosti vyvíjených aplikací
  • tvorba testovacích scénářů a testovacích dat
  • návrh a automatizace testů
  • reportování o stavu testování
  • komunikace v rámci vývojové skupiny

Požadavky:

  • základy programování v jazyce .NET, C# nebo Java
  • znalost práce s OS Windows, znalost OS Linux výhodou
  • zkušenosti s automatickým testováním výhodou
  • základní znalost SQL jazyka
  • základní uživatelská znalost práce s databázemi (ORACLE, MS SQL nebo DB2)
  • anglický jazyk minimálně na úrovni porozumění psanému textu
  • základy sítí a TCP/IP
  • smysl pro týmovou práci a zaujetí pro kvalitu
  • pracovní zkušenosti na obdobné pozici výhodou
  • zájem o testování a rozvíjení se v této oblasti

Odpovědět

Technical Writer

Technical Writer

GMC is looking for a new technical writer for our office in Hradec Králové and Olomouc.

Responsibilities:

Technical writers have the following responsibilities assigned to them:

  • Follow development progress and describe all new features in documentation
  • Plan work on an assigned software product
  • Determine the scope of documentation for the assigned product
  • Consultation with Developers and Product Managers in order to provide required and correct content.
  • Create release notes, installation guides and other manuals as required
  • Consultation with Documentation Team Leader and Proof Reader in order to achieve high quality.
  • Consultation with Distribution Coordinator in order to meet deadlines.
  • Maintain a high quality in all of their written material.

Requirements:

The requirements to become a Technical Writer in GMC are as follows:

  • Fluent in English,
  • Excellent and proven writing skills
  • Information Technology background and competency
  • University degree level of education
  • German language is a bonus

Odpovědět

HR Director

HR Director

Do našeho HR týmu hledáme zkušeného profesionála, který celý tým povede a bude společně s námi pracovat na tom, abychom i pro další roky zůstali nejlepším a nejžádanějším zaměstnavatelem regionu a obhájili titul Best Employers pro firmy s nejvíce motivovanými zaměstnanci. Pozici obsazujeme v Hradci Králové.

Co to hlavně obnáší?

  • Sestavování HR rozpočtu a plánů
  • Zastřešení všech HR oblastí - nábor, employer branding, vzdělávání, zaměstnanecké vztahy, performance management, talent management, odměňování, benefity atd.
  • Vedení tříčlenného HR týmu (HK/OC)
  • Podílení se na mezinárodních HR projektech, které podporují business cíle celého GMC
  • A taky nějakou tu papírovou i elektronickou personální administrativu, statistiky a práci se SAPem - HRIS

Koho hledáme?

  • Seniorního ejčáristu a manažera (5 let relevantní praxe)
  • Člověka se zkušeností z IT firmy, vývoje nebo podobného businessu
  • Člověka se zkušeností ze středně velké společnosti (150 – 500 zaměstnanců)
  • Výkonného personalistu, nejen manažera
  • Člověka s otevřenou myslí, selským rozumem a schopností obhájit své názory a postoje
  • Silnou osobnost s partnerským a pozitivním přístupem
  • Proaktivního a spolehlivého kolegu, týmového hráče
  • Anglicky hovořícího člověka (B2/C1) – částečně bude reportovat přímo VP of HR of GMC a bude se podílet na mezinárodních HR projektech

Čím si u nás , ,uděláte oko“?

  • Pokud máte zkušenost s rozvojovou fází společnosti
  • Pokud máte přirozenou autoritu, a přesto s vámi lidé rádi cokoli konzultují
  • Pokud si dovedete udržet nadhled a umíte vidět věci z širší perspektivy
  • Pokud ovládáte HR modul SAP

Odpovědět

Vývojář mobilních aplikací

Vývojář mobilních aplikací

Do vývojářského týmu v Olomouci hledáme nové kolegy/kolegyně na pozici vývojář mobilních aplikací. Pozice je vhodná pro zkušenější vývojáře i pro absolventy, kterým nechybí nadšení a mají zkušenost s mobilním vývojem pro platformu Android nebo iOS.

Náplň práce:

  • vývoj nativních aplikací pro platformy iOS nebo Android
  • vývoj multiplatformních mobilních aplikací v Xamarin
  • vývoj a údržba backend serveru v C#
  • vývoj agilní formou (SCRUM, LEAN)

Požadavky:

  • zkušenosti v oblasti vývoje pro mobilní zařízení
  • dobrá znalost jedné z platforem iOS/Android
  • doplňková znalost druhé platformy
  • zkušenosti s vývojem server-client aplikací
  • ochota a schopnost učit se novým technologiím 
  • samostatnost, odpovědnost 
  • technická AJ

Odpovědět

Knowledge Management Administrator

Knowledge Management Administrator

Pro naši pobočku v Hradci Králové hledáme do týmu Global Services nového kolegu na pozici Knowledge Management Administrator.

Náplň práce:

  • správa systému pro sdílení znalostí
  • revize a testování obsahu vytvářeného uživateli
  • vytváření postupů správných nasazení, návrhů, implementace
  • dokumentace a testování integrace s externími systémy
  • implementace interních řešení podporující organizaci Professional Services

Požadavky:

  • všeobecná znalost informačních technologií (databáze, operační systémy, algoritmizace, základní znalost aplikačních serverů a bezpečnosti)
  • praxe v IT oblasti (i účast na přesvědčivém školním projetu)
  • zájem o nové technologie a osobní rozvoj
  • pokročilá znalost anglického jazyka slovem i písmem (minimální úroveň B2)
  • analytické myšlení
  • samostatnost
  • základy programování výhodou

Odpovědět

Resource Coordinator PSO EMEA

Resource Coordinator PSO EMEA

GMC Software is seeking an EMEA Resource Coordinator to oversee the allocation of humans (GMC and Partners) to projects. This person will serve as a centralized point of coordination for the allocation of resources to specific clients or projects. We are looking for someone to partner with the EMEA Sub region PSO managers, Project managers, as well as the Account Managers/Department Managers, Human Resources, and Partner contacts to help maximize utilization and workflow efficiencies.  

The Resource Coordinator is responsible for increasing efficiency across GMC Software through effective management of staff resourcing. This person will fill an essential role in daily company operations through oversight of staff aggregate bandwidth, utilization and realization rates, retention/employee relations issues, ongoing matching of individual project needs with staff skill sets. He/She will provide support in estimating the staffing needs and corresponding budget for new business pitches.

This role will focus on analyzing and managing the optimal mix and use of permanent or temporary skills, resources and budgets to best achieve business goals on GMC Software client engagements and will report to VP of Global Services and EMEA.

This role is supposed to be based in CZ, Hradec Králové.

Responsibilities:

  • Ability to match team members against needs

  • Ability to understand the client profitability optimization

  • Manage resourcing forecast based on input from Sales and PSO Managers

  • Monitor day to day activity and identify instances of underutilization and work with departments and partner leads to solve the issue

  • Proactively build on pre-existing network of contacts

  • Track and manage talent database.

  • Manage Partner, Freelance and contract worker relationships regarding demand and need.  

  • Recommend process improvements for Resource Management

  • Own the data used to make informed decisions around capacity and projections.

  • Conduct regular  meetings with a wide range of stakeholders to ensure all needs are met and all parties are represented during prioritization exercises

  • Identify gaps in what people are working on and what we are getting paid for across allocated departments

  • Track utilization for each department – pulling together top-level reports regularly

  • Monitor and manage data in resource planning and request tool on an ongoing basis

  • Support the sub region PSO manager developing understanding of employees’ skills, strengths and weaknesses and professional development goals as well as the roles and functions of the company to ensure the best fit

  • Support the sub region PSO manager developing education plans for the employees, teams and or partners

Requirements:

  • 3-5 years of resource coordination experience in a consulting services.

  • Experience managing and evaluating resources in a project management environment

  • Strong negotiation, communication and project management skills

  • Ability to work in a fast-paced, results-oriented environment

  • Ability to build trust and credibility with both employees, partners and managers

  • strong listening, communication, service driven expertise

  • Strong communication and organizational skills.

  • Ability to lead without having formal authority and must be effective in a matrix environment

  • Budgeting experience

  • Strong interpersonal, communication and collaboration skills

  • Detail driven; able to analyze data with focus on maximizing profitability

  • English (spoken and written) min. B2 level


Odpovědět

Customer Support Consultant s AJ/NJ

Customer Support Consultant s AJ/NJ

Do týmu Zákaznické podpory hledáme vhodného kandidáta/kandidátku na pozici Customer Support Consultant. Jsme v každodenním kontaktu s našimi zákazníky po celém světě, proto hledáme jazykově vybaveného člověka (angličtina je u nás samozřejmostí, dále uvítáme znalost němčiny). Společně se špičkovými aplikacemi jim poskytujeme i výjimečnou technickou podporu pro implementovaná softwarová řešení.

Pozici obsazujeme pro pracoviště v Hradci Králové.

  • poskytování technické podpory koncovým zákazníkům i kolegům z obchodních poboček
  • analýza, pochopení a ověření reportovaných incidentů/požadavků
  • návrh technického řešení, zpracování podkladů pro vývojový tým k následné implementaci oprav
  • koordinace kroků, které vedou k rychlému vyřešení a spokojenosti zákazníků
  • každodenní komunikace v cizím jazyce psanou i mluvenou formou (helpdesk system, skype, telefon,  email, nástroje vzdálené správy aplikací)       

  • zkušenosti s jednáním se zákazníky
  • výborné komunikační dovednosti
  • výborná znalost anglického jazyka (B2/C1)
  • výborná znalost německého jazyka slovem i písmem (B2/C1) velkou výhodou
  • široká znalost informačních technologií (operační systémy, databáze, web technologie, sítě, bezpečnost, ...)
  • samostatnost, umění prioritizace
  • chtít a umět se učit nové věci

Odpovědět
Nenašli jste tu pravou pozici pro Vás?
I přesto nám můžete zaslat životopis a my Vás budeme kontaktovat.

Poslat životopis