Ilustrační foto

.NET/Typescript/Javascript Developer

.NET/Typescript/Javascript Developer

Do týmu, který se zabývá vývojem webových aplikací, hledáme vývojáře se zájmem o moderní principy a technologie.

V HK je pozice vhodná spíše pro zkušenější vývojáře. V Olomouci a Ostravě i pro absolventy, kterým nechybí nadšení a mají zkušenost se zajímavým projektem (i školním).

Backend našich projektů je C# .NET s použitím Command Query Responsibility Segregation principu, změnových eventů a objektové databáze BTDB (open source). Frontend je single page aplikace využívající Virtual DOM (open source knihovna Bobril,   inspirováno Reactem). GUI skládáme z komponent kompletně psaných v Typescriptu. Píšeme přehledný a testovatelný kód.

Na specifikaci chování máme podklady od User Experience oddělení, přesto u nás pozice vývojáře neznamená pouhého kodéra. Hledáme lidi, které baví přemýšlet o tom, jaký problém řeší a pro koho je funkcionalita určena. Naše práce vyžaduje schopnost stanovit priority a zajistit vyřešení problému tak aby byl zákazník spokojený.

Máme kolegy v zahraničí a je pro to důležitá znalost AJ minimálně na úrovni technické specifikace. Jazykové dovednosti je možné rozvíjet v rámci firemních benefitů.


Odpovědět

JavaScript Developer

JavaScript Developer

Do vývojářského týmu v Hradci Králové, OlomouciOstravě hledáme nové kolegy/kolegyně na pozici JavaScript Developer

V HK je pozice vhodná spíše pro zkušenější vývojáře. V Olomouci a Ostravě i pro absolventy, kterým nechybí nadšení a mají zkušenost se zajímavým projektem (i školním).

Co by vás na této pozici čekalo:

  • vývoj frontend webových aplikací založených na JavaScriptu
  • příležitostný vývoj backend aplikací založených na JVM (Java Virtual Machine)

A jak si vás představujeme my:

  • máte dobrou znalost Javascript, a znalostí TypeScript si u nás pozici ještě vylepšíte 
  • znáte HTML (ideálně HTML5), CSS
  • přivítáme znalost principů reaktivního programování
  • znalost Java EE bude výhodou
  • jste nadšenec do nových technologií
  • ceníme si samostatnosti a zodpovědnosti
  • domluvíte se anglicky nebo zvládáte AJ minimálně na úrovni technické specifikace
  • máte relevantní praxi nebo nás přesvědčíte nějakým svým projektem
  • hledáme vývojáře, nikoliv kodéry

Odpovědět

Grafik/Visual Designer

Grafik/Visual Designer

Pro naši vývojovou pobočku v Olomouci hledáme do týmu jednoho grafika/grafičku - Visual Designera, který/á by měl/a na starost návrhy designu stávajících nebo nových webových a desktopových aplikací, návrhy designu prototypů a aplikací pro mobilní platformy. Další náplní práce by byla tvorba jednotného vzhledu řady GMC produktů, dokumentace a vizuálního stylu společnosti GMC.

Požadavky:

  • schopnost vytvářet digitální design na profesionální úrovni (uchazeč předloží portfolio-ukázky digitálního designu)
  • pokročilá zkušenost s designem webu
  • zkušenosti s tvorbou grafiky mobilních zařízení - aplikace i responsive/dynamic design
  • komplexní znalost práce s Adobe produkty - Photoshop, Illustrator, InDesign
  • základní odborná znalost AJ (limited working proficiency)
  • smysl pro detail a schopnost reagovat na změny
  • týmový hráč

Výhodou:

  • povědomí o User Experience Designu
  • orientace v HTML a CSS

Odpovědět

Developer mobilních aplikací

Developer mobilních aplikací

Do vývojářského týmu v Olomouci hledáme nové kolegy/kolegyně na pozici vývojář mobilních aplikací. Pozice je vhodná pro zkušenější vývojáře i pro absolventy, kterým nechybí nadšení a mají zkušenost s mobilním vývojem pro platformu Android nebo iOS.

Náplň práce:

  • vývoj nativních aplikací pro platformy iOS nebo Android
  • vývoj multiplatformních mobilních aplikací v Xamarin
  • vývoj a údržba backend serveru v C#
  • vývoj agilní formou (SCRUM, LEAN)

Požadavky:

  • zkušenosti v oblasti vývoje pro mobilní zařízení
  • dobrá znalost jedné z platforem iOS/Android
  • doplňková znalost druhé platformy
  • zkušenosti s vývojem server-client aplikací
  • ochota a schopnost učit se novým technologiím 
  • samostatnost, odpovědnost 
  • technická AJ

Odpovědět

C++ Developer

C++ Developer

Posilujeme vývojový tým v Hradci Králové, který se věnuje vývoji našeho klíčového produktu Inspire Designer.

Náplň práce:

  • vývoj a maintenance našeho klíčové produktu Inspire Designer v jazyce C++ 
  • údržba stávajícího produktu a aplikací a fixování chyb 
  • spolupráce a podpora SW consultantům (Technical Support) při řešení obtížnějších požadavků ze strany zákazníků 
  • do budoucna práce na projektech v prostředí C# . Net, JavaScript/TypeScript, Java

Požadavky:

  • velmi dobrá znalost jazyka C++ a STL
  • výhodou základní znalost HTML, CSS, .NET, JavaScript, TypeScript
  • ochotu a schopnost učit se novým technologiím
  • samostatnost, odpovědnost 
  • komunikativní znalost AJ
  • praxe v oboru 2 roky nebo přesvědčivý projekt

Odpovědět

Software Test Engineer

Software Test Engineer

Do naších vývojových týmů v Olomouci, Ostravě a Hradci Králové hledáme kandidáty/ky na pozici Tester.

Náplň práce:

  • funkcionální a nefunkcionální (výkonnostní a zátěžové) testování aplikací
  • analýza funkčnosti vyvíjených aplikací
  • tvorba testovacích scénářů a testovacích dat
  • návrh a automatizace testů
  • reportování o stavu testování
  • komunikace v rámci vývojové skupiny

Požadavky:

  • základy programování v jazyce Javascpript, .NET, C#
  • znalost práce s OS Windows, znalost OS Linux výhodou
  • zkušenosti s automatickým testováním výhodou
  • základní znalost SQL jazyka
  • základní uživatelská znalost práce s databázemi (ORACLE, MS SQL nebo DB2)
  • anglický jazyk minimálně na úrovni porozumění psanému textu
  • základy sítí a TCP/IP
  • smysl pro týmovou práci a zaujetí pro kvalitu
  • pracovní zkušenosti na obdobné pozici výhodou
  • zájem o testování a rozvíjení se v této oblasti

Odpovědět

Penetration Tester / Ethical Hacker

Penetration Tester / Ethical Hacker

Do pobočky v Hradci Králové hledáme kandidáta na nově otevřenou pozici Penetration Tester / Ethical Hacker.

Primární činnosti:

Pentesty webových aplikací

  • plánování, příprava a realizace interních testů – příprava aplikace a dat + pomoc týmům s interpretací nálezů
  • plánování a příprava externích testů – komunikace s partnery a interními týmy

Konzultační a analytické činnosti v aplikační bezpečnosti

  • v budoucnu zapojení do SAMM - design review, threat assessment

Požadavky:

  • reference jako pentester nebo certifikát výhodou

  • povědomí o TCP/IP protokolech se zaměřením na HTTP protokol

  • OS linux – základní administrace

  • znalost Kali linuxu a nástrojů pro testování webových aplikací výhodou

  • zkušenost s testováním podle OWASP Testing Guide

  • programovací zkušenost python, BASH nebo jiný jazyk (úroveň napsat krátký skript)

  • organizační schopnosti, samostatnost

  • angličtina na úrovni B2/C1


Odpovědět

Cloud Operation Engineer

Cloud Operation Engineer

Do týmu Technické podpory, kde pomocí špičkových aplikací poskytujeme technickou podporu pro implementovaná GMC softwarová řešení našim zákazníkům po celém světě, hledáme kandidáta/kandidátku na pozici Cloud Operation Engineer, který do GMC přinese know-how o DevOps a jeho nasazení.

Náplň práce:

  • operativní řízení cloudové služby
  • úzká spolupráce s oddělením vývoje a marketing managementu (například při hodnocení externích partnerů cloudových služeb dle daných kritérií)
  • podíl na rozvoji cloudových služeb a formalizace jejich řízení (nastavení metrik, pracovních instrukcí)
  • nastavování a koordinace požadavků na bezpečnost, dostupnost a spolehlivost cloudových služeb

Požadavky:

  • zkušenost s běžným provozem a řízením cloudové služby ve firmě (know-how) – DevOps koncept
  • široká znalost informačních (cloudových) technologií, zejména cloudových a souvisejících problematik (MS Azure, databáze, web technologie, sítě, bezpečnost, ... )
  • výborná znalost anglického jazyka slovem i písmem (B2/C1)
  • výborné komunikační dovednosti
  • samostatnost, analytický přístup, orientace v prioritách

Odpovědět

Solution Architect

Solution Architect

GMC solution architect úzce spolupracuje s obchodními pobočkami GMC a se zákazníky po celém světě (Severní Amerika, Evropa, Asie, Austrálie). Podílí se na plánování, a návrhu řešení, poskytuje podporu implementačním teamům a zákazníkům.

Díky svým expertním znalostem GMC Inspire produktů poskytuje našim zákazníkům poradenství v oblasti Customer Communication Managementu za účelem dosažení jejich obchodních cílů.

Aktuálně nabízíme volnou pozici v týmu Professional Services v Hradci Králové.

Náplň práce:

  • analýza požadavků zákazníka
  • funkční a technická specifikace
  • návrh řešení postavených na produktech GMC Inspire
  • technické vedení projektů
  • služební cesty v rozsahu několika dní až týdnů
  • komunikace se zákazníky a kolegy z lokálních poboček (převážně v angličtině)

Požadavky:

  • všeobecná znalost informačních technologií (databáze, operační systémy, algoritmizace, základní znalost aplikačních serverů a bezpečnosti)
  • znalosti standardů v návrhu Enterprise Architecture (výhodou certifikace TOGAF nebo podobné)
  • zkušenosti s návrhem a implementací informačních systémů min. 4 roky
  • zájem o nové technologie a osobní rozvoj
  • flexibilita a ochota cestovat do zahraničí
  • pokročilá znalost anglického jazyka slovem i písmem (minimální úroveň B2)
  • komunikační a prezentační dovednosti
  • analytické myšlení
  • samostatnost

Odpovědět

Professional Services Analyst

Professional Services Analyst

Pro naši pobočku v Hradci Králové hledáme do týmu Global Services nového kolegu na pozici Professional Services Analyst.

Náplň práce:

 Professional Services Analyst úzce spolupracuje s lokálními pobočkami a vytváří technické podklady pro efektivnější nasazení GMC produktů. Analyzyje řešení dodané zákazníkům a dokumentuje jejich vybrané částí, které zbytek organizace může znovu využít na dalších projektech. Také validuje technické vstupy lokálních poboček v naší znalostní bázi. Své znalosti získané v rámci analýzy aplikuje při vývoji a správě interních řešení podporujících celou organizaci.

 

·         analýza řešení dodáných našim zákazníkům

·         vytváření technické a funkční dokumentace vybraných částí řešení

·         revize a testování vstupů lokálních poboček sdílených v naší znalostní databázi

·         spolupráce na standardizaci nasazení, návrhů a implementaci našich produktů

·         dokumentace a testování integrace s externími systémy

·         implementace interních řešení podporující organizaci Professional Services

Požadavky:

  • všeobecná znalost informačních technologií (databáze, operační systémy, algoritmizace, základní znalost aplikačních serverů a bezpečnosti)
  • praxe v IT oblasti (i účast na přesvědčivém školním projetu)
  • zájem o nové technologie a osobní rozvoj
  • pokročilá znalost anglického jazyka slovem i písmem (minimální úroveň B2)
  • analytické myšlení
  • samostatnost
  • základy programování výhodou

Odpovědět

HR Director

HR Director

Do našeho HR týmu hledáme zkušeného profesionála, který celý tým povede a bude společně s námi pracovat na tom, abychom i pro další roky zůstali nejlepším a nejžádanějším zaměstnavatelem regionu a obhájili titul Best Employers pro firmy s nejvíce motivovanými zaměstnanci. Pozici obsazujeme v Hradci Králové.

Co to hlavně obnáší?

  • Sestavování HR rozpočtu a plánů
  • Zastřešení všech HR oblastí - nábor, employer branding, vzdělávání, zaměstnanecké vztahy, performance management, talent management, odměňování, benefity atd.
  • Vedení tříčlenného HR týmu (HK/OC)
  • Podílení se na mezinárodních HR projektech, které podporují business cíle celého GMC
  • A taky nějakou tu papírovou i elektronickou personální administrativu, statistiky a práci se SAPem - HRIS

Koho hledáme?

  • Seniorního ejčáristu a manažera (5 let relevantní praxe)
  • Člověka se zkušeností z IT firmy, vývoje nebo podobného businessu
  • Člověka se zkušeností ze středně velké společnosti (150 – 500 zaměstnanců)
  • Výkonného personalistu, nejen manažera
  • Člověka s otevřenou myslí, selským rozumem a schopností obhájit své názory a postoje
  • Silnou osobnost s partnerským a pozitivním přístupem
  • Proaktivního a spolehlivého kolegu, týmového hráče
  • Anglicky hovořícího člověka (B2/C1) – částečně bude reportovat přímo VP of HR of GMC a bude se podílet na mezinárodních HR projektech

Čím si u nás , ,uděláte oko“?

  • Pokud máte zkušenost s rozvojovou fází společnosti
  • Pokud máte přirozenou autoritu, a přesto s vámi lidé rádi cokoli konzultují
  • Pokud si dovedete udržet nadhled a umíte vidět věci z širší perspektivy
  • Pokud ovládáte HR modul SAP

Odpovědět

UX Designer

UX Designer

Pro naši vývojovou pobočku v Hradci Králové a Olomouci hledáme do týmu nového kolegu na pozici UX Designer.

Náplň práce

  • navrhování User experience GMC softwaru ve spolupráci s vývojovými týmy, projektovými manažery a zákazníky
  • evangelizace User experience design principles projektovým vlastníkům
  • prototypování aplikací včetně těch mobilních
  • příprava a vedení uživatelských testů
  • výzkum a analýza potřeb uživatelů

Požadavky:

  • vášeň pro UX
  • skvělé komunikační a vyjednávací schopnosti
  • znalost interface design patterns, testování a user research 
  • komunikativní znalost AJ (B2)
  • schopnost vytvářet digitální design výhodou

 


Odpovědět

IT Trainer

IT Trainer

Trenéři z oddělení Training Center disponují nejobsáhlejšími znalostmi GMC produktů, které předávají dál našim zákazníkům a zaměstnancům formou klasických školení a e-learningových kurzů. 

Do tohoto týmu hledáme 1-2 nové trenéry do pobočky v Hradci Králové. Pozice je vhodná pro absolventy.

Náplň práce:

  • poskytování školení pro zákazníky a GMC zaměstnance po celém světě
  • tvorba e-learningových kurzů na GMC software
  • úzká spolupráce s vývojovými týmy na tvorbě tréninkových materiálů
  • instalace a správa demonstračních řešení
  • tvorba a oprava certifikačních řešení

Požadavky:

  • výborná znalost anglického jazyka (B2/C1)
  • všeobecná znalost informačních technologií (databáze, operační systémy, algoritmizace, základní znalost aplikačních serverů a bezpečnosti)
  • nadšení pro nové technologie
  • skvělé prezentační a komunikační dovednosti
  • samostatnost a ochota cestovat
  • základy programování výhodou
  • zkušenosti s tvorbou e-learningových kurzů výhodou
  • znalost němčiny nebo španělštiny výhodou


Odpovědět

Technical Writer

Technical Writer

GMC is looking for a new technical writer for our office in Olomouc.

Responsibilities:

Technical writers have the following responsibilities assigned to them:

  • Follow development progress and describe all new features in documentation
  • Plan work on an assigned software product
  • Determine the scope of documentation for the assigned product
  • Consultation with Developers and Product Managers in order to provide required and correct content.
  • Create release notes, installation guides and other manuals as required
  • Consultation with Documentation Team Leader and Proof Reader in order to achieve high quality.
  • Consultation with Distribution Coordinator in order to meet deadlines.
  • Maintain a high quality in all of their written material.

Requirements:

The requirements to become a Technical Writer in GMC are as follows:

  • Fluent in English,
  • Excellent and proven writing skills
  • Information Technology background and competency
  • University degree level of education
  • German language is a bonus

Odpovědět

Proofreader/Language Coach (English Native Speaker)

Proofreader/Language Coach (English Native Speaker)

An exciting opportunity to build a career within GMC’s Documentation Team – based in the R&D center in Hradec Králové. Your main responsibilities will be to proofread technical documentation, written in (U. S.) English, and to provide feedback to a team of experienced technical writers. Over time you will have the opportunity to expand your role: writing technical documents and teaching an English exam preparation class (our aim is for all non-native English speakers in the Documentation Team to gain the prestigious Cambridge Proficiency in English certificate).

Responsibilities:

  • Proofreading user manuals, tutorials and other software guides in (US) English
  • Ensuring the documentation is concise, logical and adheres to style guides
  • Using the approval process to provide feedback to technical writers
  • Communicating with technical writers, training professionals, developers and testers
  • Developing your understanding of key pieces of GMC software by completing internal training

Potential Responsibilities:

  • Producing and expanding technical documents
  • Teaching a Cambridge Proficiency in English exam preparation class

Requirements:

Essential Skills and Qualities:

  • A native English speaker with a thorough knowledge of grammar
  • IT experience (advanced-user level)
  • A conscientious approach, independent thinking

Desirable Skills and Qualities:

  • Professional writing experience
  • A degree in a related field such as IT or English
  • TEFL (Teaching English as a Foreign Language) certificate or similar

Odpovědět

Software Consultant

Software Consultant

GMC softwarový konzultant úzce spolupracuje s obchodními pobočkami GMC a se zákazníky po celém světě (nejčastěji Severní Amerika a Evropa). Podílí se na plánování, implementaci, testování a dokumentaci navrženého řešení, poskytuje podporu uživatelů a jejich zaškolení.

Díky svým expertním znalostem GMC Inspire produktů poskytuje našim zákazníkům poradenství v oblasti Customer Communication Managementu za účelem dosažení jejich obchodních cílů.

Aktuálně nabízíme volnou pozici v týmu Professional Services v Hradci Králové.

Náplň práce:

  • analýza požadavků zákazníka
  • funkční a technická specifikace
  • implementace, konfigurace a integrace aplikací GMC a produktů třetích stran
  • testování a dokumentace dodaného řešení
  • podpora koncových uživatelů, zaškolení a předání projektu zákazníkovi
  • technické vedení projektů
  • služební cesty v rozsahu několika dní až měsíců
  • komunikace se zákazníky a kolegy z lokálních poboček (převážně v angličtině)

Požadavky:

  • všeobecná znalost informačních technologií (databáze, operační systémy, algoritmizace, základní znalost aplikačních serverů a bezpečnosti)
  • praxe v IT oblasti (i účast na přesvědčivém školním projetu)
  • zájem o nové technologie a osobní rozvoj
  • flexibilita a ochota cestovat do zahraničí i na delší časové úseky
  • pokročilá znalost anglického jazyka slovem i písmem (minimální úroveň B2)
  • komunikační a prezentační dovednosti
  • analytické myšlení
  • samostatnost

Odpovědět

Customer Support Consultant s AJ/ŠJ

Customer Support Consultant s AJ/ŠJ

Do týmu Zákaznické podpory hledáme vhodného kandidáta/kandidátku na pozici Customer Support Consultant. Jsme v každodenním kontaktu s našimi zákazníky po celém světě, proto hledáme jazykově vybaveného člověka (angličtina je u nás samozřejmostí, dále uvítáme znalost španělštiny). Společně se špičkovými aplikacemi jim poskytujeme i výjimečnou technickou podporu pro implementovaná softwarová řešení.

Pozici obsazujeme pro pracoviště v Hradci Králové.

Náplň práce:

  • poskytování technické podpory koncovým zákazníkům i kolegům z obchodních poboček
  • analýza, pochopení a ověření reportovaných incidentů/požadavků
  • návrh technického řešení, zpracování podkladů pro vývojový tým k následné implementaci oprav
  • koordinace kroků, které vedou k rychlému vyřešení a spokojenosti zákazníků
  • každodenní komunikace v cizím jazyce psanou i mluvenou formou (helpdesk system, skype, telefon,  email, nástroje vzdálené správy aplikací)          

Požadavky:

  • zkušenosti s jednáním se zákazníky
  • výborné komunikační dovednosti
  • výborná znalost anglického jazyka (B2/C1)
  • výborná znalost španělského jazyka slovem i písmem (B2/C1) velkou výhodou
  • široká znalost informačních technologií (operační systémy, databáze, web technologie, sítě, bezpečnost, ...)
  • samostatnost, umění prioritizace
  • chtít a umět se učit nové věci

Odpovědět

Customer Support Consultant s AJ/NJ

Customer Support Consultant s AJ/NJ

Do týmu Zákaznické podpory hledáme vhodného kandidáta/kandidátku na pozici Customer Support Consultant. Jsme v každodenním kontaktu s našimi zákazníky po celém světě, proto hledáme jazykově vybaveného člověka (angličtina je u nás samozřejmostí, dále uvítáme znalost němčiny). Společně se špičkovými aplikacemi jim poskytujeme i výjimečnou technickou podporu pro implementovaná softwarová řešení.

Pozici obsazujeme pro pracoviště v Hradci Králové.

  • poskytování technické podpory koncovým zákazníkům i kolegům z obchodních poboček
  • analýza, pochopení a ověření reportovaných incidentů/požadavků
  • návrh technického řešení, zpracování podkladů pro vývojový tým k následné implementaci oprav
  • koordinace kroků, které vedou k rychlému vyřešení a spokojenosti zákazníků
  • každodenní komunikace v cizím jazyce psanou i mluvenou formou (helpdesk system, skype, telefon,  email, nástroje vzdálené správy aplikací)       

  • zkušenosti s jednáním se zákazníky
  • výborné komunikační dovednosti
  • výborná znalost anglického jazyka (B2/C1)
  • výborná znalost německého jazyka slovem i písmem (B2/C1) velkou výhodou
  • široká znalost informačních technologií (operační systémy, databáze, web technologie, sítě, bezpečnost, ...)
  • samostatnost, umění prioritizace
  • chtít a umět se učit nové věci

Odpovědět

Quality Engineer

Quality Engineer

Pro naši vývojovou pobočku v Hradci Králové hledáme do týmu Quality Engineering člověka, který bude zodpovědný za zlepšování systému řízení kvality a bude provádět interní audity.

Náplň práce:

  • zodpovědnost za udržování, zlepšování systému a přezkum řízení kvality
  • provádění interních auditů dle CMMI a ISO 9001
  • modelování procesů a jejich úpravy
  • připomínkování řídících dokumentů

Požadavky:

  • zkušenosti s kvalitou (normy)
  • VŠ technického směru
  • základy statistiky
  • analytické a abstraktní myšlení
  • pokročilá angličtina (B2/C1)
  • MS Office
  • týmový hráč
  • samostatnost
  • znalost IT prostředí výhodou (postupy vývoje software)
  • zkušenosti s QMS výhodou nikoliv podmínkou
  • znalost metod kvality (Cause Effect atd.) je výhodou

Odpovědět

Office Manager

Office Manager

Do týmu Backoffice hledáme zkušenou office manažerku. Pozici obsazujeme v Hradci Králové.

Náplň práce:

  • zajištění bezproblémového chodu kanceláří
  • komunikace s dodavateli a správou budovy
  • organizace a péče o zahraniční a tuzemské návštěvy
  • organizace firemních a teambuildingových akcí pro 300+ zaměstnanců
  • objednávání letenek, ubytování,  kancelářských potřeb, občerstvení a drobného vybavení
  • administrativní podpora společnosti
  • proaktivní podpora zaměstnanců společnosti
  • spolupráce s office teamy mateřské / sesterských společností ohledně větších projektů
  • ad hoc úkoly

Požadavky:

  • zkušenost na obdobné pozici alespoň 3 roky
  • zkušenost z nadnárodní / multikulturní společnosti
  • samostatnost, pružnost (rychlá reakce na změny)
  • dobré komunikační dovednosti
  • časová flexibilita, ochota (občas) cestovat
  • dobrá znalost MS Office
  • angličtina B2
  • řidičský průkaz sk. B

Vzhledem k velkému množství reakcí na tuto pozici, budeme kontaktovat pouze uchazeče, kteří splňují požadavky dané pozice a budou tak pozváni na osobní setkání. Děkujeme za pochopení.


Odpovědět
Nenašli jste tu pravou pozici pro Vás?
I přesto nám můžete zaslat životopis a my Vás budeme kontaktovat.

Poslat životopis